30.6.08

Fi de curs


Acabat d'arribar d'Escòcia he trobat aquesta foto de divendres en el bloc "The Tasting Room" de Springbank. Hi ha un escrit sobre la whisky school d'aquest any (segurament pel setembre no se'n farà perquè la destil·leria només portarà a terme embotellaments).
Per tant em sembla que vaig tenir molta sort perquè no hi ha oportunitats de viure una destil·leria per dins durant una setmana.
A més la manera de fer en la indústria del whisky ha anat canviant i la producció tradicional i independent- com s'ha fet fins ara a Springbank - cada vegada és més difícil en un món global i de grans companyies.
Això sí, en el bloc em diuen Juan (això de Joan sona molt femení a les illes britàniques...)
Més coses i fotos properament.

10 comentaris:

Gemma ha dit...

genial, se us veu molt satisfets, amb l'ampolla i el diploma sota el braç... m'alegro que el curs estigués a l'alçada de les expectatives i espero la resta de fotos i cròniques!

Anònim ha dit...

veig que va anar molt be^^
sisi ja ens aniras informant;)
que passis un bon estiuet!!

Joan ha dit...

Gemma, vaig buscar un llibre que hi havia sobre cuina i whisky però a la botiga en qüestió se'ls havien acabat les existències...
N'hi havia un altra però era un totxo molt considerable i al final vaig optar per un que es diu "Scottish cookery" on hi apareix alguna recepta amb whisky.
De totes maneres la Sra dependenta em va dir: "Don't worry man! You can add a little whisky to everything you cook and sure it tastes better..."
Ja te'l faré arribar aquest juliol i organitzem algun tast (de pastissos i whisky jajaja)

Gemma ha dit...

Je je je... totalment d'acord amb la Sra dependenta! I si no és més bo, almenys segur que acabes més content :)
Aquest "Scottish cookery" també fa bona pinta, segur que porta un bon grapat de pastissos...
Genial la idea del tast maridatge pastissos-whisky! Hem de posar fil a l'agulla amb aquesta idea, crec que pot ser divertit :) Això sí, el del diploma ets tu, de manera que seguiré les teves instruccions...

Joan ha dit...

Molt bé,
Ja ho organitzarem... si o és aquest estiu pot ser a la tardor...
N'anem parlant, però sí, hi posem fil a l'agulla - el tema pastissos teu al 100% jo em cuido del whisky... (ja anirem veient possibilitats).

Joan ha dit...

...(continuant el comentari anterior) i en Pol i els seus amics que hi posin la música...

Gemma ha dit...

Je je je , ja els ho diré, però potser millor la Riverter, no? ;)

Joan ha dit...

Mmmm, crec recordar que ells tenien un so més celta o folk...
Em sembla que ho recordo del vostre casament (també hi música de Van Morrison de fons)...
o potser em falla la memòria?

assumpta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
assumpta ha dit...

Ei, molt bé la foto. Veig que tots esteu contents!
Això sí, hi ha coses que no canvien, Joan, continues semblant 'el nen' de la colla...