7.2.08

Moments 10 - Pep Amargant


Aquests són els moments 10 d'en Pep Amargant:
  • Macallan 25 (a Escòcia, en un pub, amb la veritable brisa del mar escocès. També com a regal a en Joan per haver tingut en Martí)
  • Bowmore Darkest (un gust inoblidable i molt diferent de sola de sabata)
  • Lagavulin 16 (un clàssic que per mi sempre ha estat el millor: turba, mar, fusta amb molta expressivitat, tant de nas com de boca)
  • Lagavulin Double Matured (una millora per al millor)
  • Bunnahabain 12 (la primera ampolla que em van regalar de whisky en la meva solitud al pis del carrer Urgell, de malta i d'Islay; va marcar un abans i un després dels meus gustos personals).
  • Mortlach 50 (encara no he rentat la copa amb la qual ens el vam beure amb en Joan: fusta, maduresa i irrepetible; 50 segons de plaer que em durarà 50 anys de vida - si hi arribo)
  • Tast Viniteca (tast de mestres amb whiskys de més de 35 anys); el millor va ser el Linkwood 35. Va ser començar les tasts per la teulada i amb molt nivell.
  • Laphroaig 15. (Un descobriment de fum, mar i iode molt més equilibrat que el de 10 anys)
  • Bowmore legend (El més ben aconseguit producte Islay de la casa Bowmore). En un tast vertical va guanyar per damunt dels altres productes de més anys.

6 comentaris:

Joan ha dit...

Aquest l'Amargant és un fan del whisky d'Islay. 7 dels seus 10 maltes preferits són d'aquesta illa...

Lluís Monteis ha dit...

Tot molt bé, però la copa del Mortlach 50, potser que la rentem, no!!!!
Què esperes, que s'hi facin mortlach's petitets???

Pep Amargant ha dit...

Ostres quina foto! És ben bé l'èxtasi del whisky al HILTON. Quina passada
La copa de Morlach, lògicament, ha perdut el seu aroma i ja l'he rentada! Però encara em queda impregnada a la memòria la fusta, el malta, el roure i la seva bellesa... Tant de bo en sortissin fillets per tenir-ne per a les cates futures. Una abraçada degustativa per a tots.

Gemma ha dit...

Genial la foto, totalment d'acord!
M'agrada la idea dels moments 10, ja li vaig dir al Pep que l'adaptaria al meu blog ;)

Anònim ha dit...

Moments 10 d'un whiskero 10. I quina memòria, si sembla d'elefant ! Jo prou que m'hi esforço però no me n'acabo de sortir... Perquè Amarguis, no hauràs tirat de les notes del teu cunyat, no ???

Pep Amargant ha dit...

La veritat és que no he consultat la llista que ens va passar. Senzillament he pensat que aquells que recordo han de ser els bons moments 10, sinó la meva memòria fa un reset i adéu! Va anima't Gerard i troba un moment 10 de tranquil·litat per recordar-los.