
Aquest diumenge ens vam reunir l'equip de tastadors habituals per evaluar diversos maltes. En aquesta sessió vam tastar aquests whiskies:
El tast - fet a cegues - es presentava força difícil: Els quatre primers maltes (de les zones Speyside i Highland) són de característiques força similars i no hi ha algun aspecte d'edat que els diferencïi de manera clara. Els dos darrers (Scapa i Bunnahabhain) tot i ser de regions diferents (Islands i Islay) tampoc presenten clarament els trets propis dels maltes d'aquestes zones.
De tots aquests whiskies el més apreciat va ser el Glencadam, tot i que el nivell de tots sis era bastant similar.
En general, i tenint en compte la dificultat del tast, vam tenir un nivell d'encert força alt... (una bona preparació de cara el whisky live de la tardor).
En resum, una bona sessió en una fresca i agradable tarda-vespre de juliol.