10.6.08

Visita a Laphroaig

El príncep Carles d’Anglaterra – acompanyat per la Duquesa de Cornualla – va visitar la destil·leria Laphroaig la setmana passada. La destil·leria té el Certificat Reial de Proveïdor de Whisky al Príncep de Gal·les – sembla ser que aquest Islay és el seu whisky preferit.

Ja fa un temps la destil·leria “cedeix” a cada un dels “amics de la destil·leria” (Friends of Laphroaig), un pam de terreny de l’illa – som uns quants que en tenim una part, amb certificat i tot... Durant l'esmentada visita varen obsequiar el príncep amb un certificat de cessió del “terreny número 1”... o sigui que el tenim per veí a Islay, encara que sigui un tros enllà...

A un nivell més modest també tinc programada una visita a la destil·leria (m’han donat hora el dissabte 28 de juny a les 10 – un dia després d’acabar el curs a Springbank).

En un altre sentit comentar que la destil·leria fa una altre sessió de Laphroaig Live el dia 18 de juny a les 21h – ja ho comentarem...

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Ep, tens veïns de la reialesa? Caram, caram, ets propietari d'un pam de terreny situat en un barri d'alt standing :)
M'imagino que ja deus tenir ganes de marxar cap al curs... ja explicaràs!

Lluís Monteis ha dit...

Ja et veig amb les faldilletes com el príncep Carles.
Jo en vull una foto!!!

Anònim ha dit...

ufff....ja estem...
jaja sisi jo tambe ja se't imagino amb les faldilles^^
jeje ens veiem;)