31.1.10

Tast de whiskies a El Montanyà


Aquest divendres passat vaig tenir l'ocasió de dirigir una tast de whiskies a l'Hotel El Montanyà. L'esdeveniment era organitzat per l'agència Ocio Vital i anava dirigit als treballadors de l'empresa Ariston.
En el tast hi van prendre part més d'una quarantena de persones. Vam optar per fer un tast d'introducció i iniciació al món del whisky. Vam presentar un malta de cada una de les sis regions escoceses (Glenkinchie, Macallan, Glenmorangie, Highland Park, Laphroaig i Springbank).
El vespre va resultar ben agradable amb un notable seguiment per part dels assistents. Glenmorangie i Springbank van resultar ser els maltes més apreciats i Laphroaig va generar molts comentaris i divisió d'opinions...

4 comentaris:

Gemma ha dit...

Uau... passar d'alumne a mestre és tot un pas!
Segur que el públic va quedar encantat amb el tast que vas dirigir, m'imagino que per tu va significar una gran experiència.
És possible portar el tast de 40 persones? Em sembla molta gent!

Joan ha dit...

Si, la veritat és que va ser tota una experiència... 40 i pico persones són molta gent i no permet personalitzar gaire... però vaig mirar de fer una presentació que resultés una mica amena i no massa tècnica...

josep-maria ha dit...

Joan... si segueixis així.... acabaràs sent el mestre en tot!!!!!

D'aquí quatre dies et demanaré assessorament pel running també!!!

Enhorabona

Joan ha dit...

Que dius ara...
Amb el running tinc feina a seguir-te a moooooooolta distància...