2.7.08

Visita a Islay

L'estada a la whisky school la vaig complementar amb una visita - de cap de setmana - a Islay.
El divendres vaig agafar el ferry a Kennacraig i al cap de dues hores arribàvem a una emboirada Islay - gairebé no es veia l'illa de Jura que era a tocar.
Després de deixar la maleta al vell hotel de Port Askaig vaig poder anar a veure les destil·leries de Caol Ila i Bunnahabhain - amb la pluja, les algues i el mar gairebé es podien olorar els aromes dels maltes...
Quan cap a quarts de deu vaig tornar a Port Askaig resulta que hi havia música en directe al bar. Em pensava que hi hauria turistes però en realitat era ple de gent dels voltants - varen observar amb atenció quan vaig entrar i em varen mostrar la seva aprovació quan vaig demanar un Bunnahabhain. Va resultar un vespre ben entranyable amb la música, la gent i el whisky.
L'endemà al matí vaig esmorzar a les 7 i vaig anar cap a Bowmore per veure el poble i la destil·leria. Posteriorment vaig anar cap al sud de l'illa per visitar Laphroaig - i el pam de terreny que els Friends of Laphroaig - tenim per allà (excel·lent marketing el d'aquesta destil·leria). Sense dinar vaig anar a Lagavulin i a veure unes runes i creus celtes per acabar visitant Ardbeg...
A les 17 hores ja era a Port Ellen per agafar el ferry de tornada a Kennacraig... Un dia intens...
He penjat fotos d'aquesta estada a aquesta adreça.
Més fotos i coses properament...

Anònim ha dit...

Hm, too bad that I can't read much (if anything) of what you're writing.

I think you've left Islay by now (assuming I'm remembering your schedule right and interpret the pictures correctly), so I hope you had a good time.

Do I guess right when I say you were held up by the bad weather for 17 hours? I've heard from other people that the ferries were cancelled/delayed for almost a day because of bad weather.

Joan ha dit...

Hi Armin,
Thanks for your comment. Yes, you are right, I left Islay last Saturday. I was there after having spent some time in Campbeltown.
I wasn't held up by the bad weather, in fact everything was fine (there was some rain but I knew the island needed rain after some dry months... so it was all right).
In fact everything about the stay was wonderful (great landscapes and wonderful people). Your blog and your Islay Guide also helped me when I was planning the trip so thanks for that too...
Best regards

Gemma ha dit...

Un final rodó per a un viatge perfecte!
Et devies trobar com un peix a l'aigua prenent un Bunnahabhain (tela amb el nom!) a Port Askaig :)