22.10.07

Tast de Laphroaig


El proper dia 21 de novembre - a les 21h hora catalana es fa un tast online de Laphroaig. Queda estrany això d’un tast d’aquesta mena – fins i tot això ja es fa online!

No és pas que arribin els whiskies via mòdem o mail (ja estaria bé ja...). Els whiskies els ha de tenir un mateix a casa (crec que és pràcticament impossible tenir-los tots a no ser que un sigui un fan de la destil·leria...).

Els whiskies que es tastaran seran el Laphroaig 10 anys, el 10 anys Cask Strenght, el Quarter Cask, i el 27 anys Oloroso.

En el tast hi participaran Jim Murray (autor del llibre “Whisky Bible”), John Hicks (expert “blender”) i John Campbell (manager de la destil·leria).

Els participants podran fer preguntes i debatre sobre els maltes que es tasten. Això sol ja fa que l’esdeveniment sigui interessant.

Pels que no coneguin aquesta marca cal dir que Laphroaig és un whisky d’Islay amb molt caràcter – amb gustos amarinats, d’algues, peix fumat... Hom explica que durant la llei seca d’Estats Units el Laphroaig podia esquivar els controls policials perquè es feia passar per medecina.

Si algú hi vol participar o té curiositat per conèixer més coses d’aquest destil·leria pot apuntar-se a aquesta adreça: www.laphroaig.com/live (en anglès).

Com que a casa tinc un Quarter Cask doncs m’hi he apuntat... pel tast i pel debat... potser ens hi podem apuntar uns quants...

5 comentaris:

Lluís Monteis ha dit...

Em sembla que t'estàs guanyant el lloc com a succesor del mateix Michael Jackson.
Al menys pel que fa a la teoria...

Joan ha dit...

Mmmm.... no no... a més no només es viu de la teoria...

Anònim ha dit...

Atenció !! La cata és el dimecres 21 de NOVEMBRE.

O sia que teniu temps per "agenciar-vos" un Laphoraig i participar-hi.

Si no sabeu tant d'anglès com en Joan ho teniu més complicat (bé sempre podeu fer un intensiu de "Happy English").

Jo crec que també m'hi apuntaré amb el meu Cask 10 anys...

Gerard

Joan ha dit...

Ostres!! Gràcies Gerard... (detall de líder). Ja em podia anar esperant jo... Ja es feia estrany que no hi hagués ningú enlloc...
Doncs així tenim temps per preparar aquesta cata amb temps, si voleu us puc fer arribar part del "Quarter Cask" que tinc i potser podem aconseguir el 10 o el 10 cask. L'Oloroso 27 em sembla que no el podrem ni olorar perquè val més de 200€ l'ampolla...

Lluís Monteis ha dit...

Aquest aspirant a líder comença a donar símptomes de nerviosisme...